3xNiks

In februari, Maart en April vinden de tweede serie 3xNiks avonden plaats in Merleyn te Nijmegen. Op een 3xNiks avond krijg je nieuwe, vreemde, sappige, rare en lekkere dingen te zien en te horen. Het verrassingsmenu wordt zorgvuldig samengesteld door de koks van Doornroosje, de Wintertuin en productiehuis ON. Hoe het gaat smaken weet je pas achteraf en misschien is het wel 3xNiks. 28 februari, 28 maart en 18 april.

Volgers

Blogarchief

  • ►  2011 (5)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (2)
    • ►  februari (2)
  • ►  2010 (13)
    • ►  december (2)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (1)
  • ▼  2009 (1)
    • ▼  december (1)
      • Als het niks is kan het alleen maar beter worden

Over mij

Mijn foto
3 x Niks
Mijn volledige profiel tonen

dinsdag 8 december 2009

Als het niks is kan het alleen maar beter worden



Gepost door 3 x Niks op 07:07 2 opmerkingen:
Labels: ON en Wintertuin en Doornroosje is anders
Nieuwere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)