3xNiks

In februari, Maart en April vinden de tweede serie 3xNiks avonden plaats in Merleyn te Nijmegen. Op een 3xNiks avond krijg je nieuwe, vreemde, sappige, rare en lekkere dingen te zien en te horen. Het verrassingsmenu wordt zorgvuldig samengesteld door de koks van Doornroosje, de Wintertuin en productiehuis ON. Hoe het gaat smaken weet je pas achteraf en misschien is het wel 3xNiks. 28 februari, 28 maart en 18 april.

Volgers

Blogarchief

  • ▼  2011 (5)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (2)
    • ▼  februari (2)
      • 28 februari? 3xNiks!
      • In feb, mrt en april wordt het weer 3xNiks!
  • ►  2010 (13)
    • ►  december (2)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  december (1)

Over mij

Mijn foto
3 x Niks
Mijn volledige profiel tonen

woensdag 16 februari 2011

28 februari? 3xNiks!

Gepost door 3 x Niks op 06:59 Geen opmerkingen:

woensdag 2 februari 2011

In feb, mrt en april wordt het weer 3xNiks!

Gepost door 3 x Niks op 05:30 1 opmerking:
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)