vrijdag 15 oktober 2010

'3xNiks is vier keer heel veel'

3voor12 Arnhem/Nijmegen:

"3xNiks is vier keer heel veel. Eerste avond van gebundelde krachten staat in het teken van vervreemding. De onorthodoxe campagne voor 3xNiks middels post-its en haiku’s op Twitter was de voorbode van wat de gebundelde krachten van Doornroosje, Wintertuin en productiehuis ON te bieden hebben. Verstevigde kartonnen dozen als stoelen en bijzettafeltjes, blues en free jazz als achtergrondmuziek; hier wil zich iemand duidelijk afzetten van de massa. Middels een serie van vier optredens geeft 3xNiks een vervreemde kijk op het dagelijkse leven en biedt tegelijk een alternatief."

naar de complete recensie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten