maandag 11 oktober 2010

Dat wordt 3xNiks!

Unieke samenwerking tussen Doornroosje, Wintertuin en Productiehuis ON

"‎3xNiks. 3xNiks? 3xNiks. Het is een mantra dat zich al een tijdje als een virus lijkt te verspreiden door Nijmegen. Met een logo dat opduikt op posters, t-shirts, zelfs post-its met hints verspreid door de stad. Of via tweets die weglezen als een kruising tussen haikus, gelukskoekjes en rekensommetje..."

Lees meer op http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44041412

Geen opmerkingen:

Een reactie posten